Arxiu mensual: juliol de 2015

3000 social estiu 2015: Pico de la Pez

El cap de setmana del 18 i 19 de juliol, el CET va organitzar dins el calendari d’estiu la sortida al 3000 social.

En un principi havíem de fer cim al Bachimala, de 3177m, que a causa d’uns petits canvis de plans a última hora (forçats ja que vam agafar un camí que no era) vam acabar ascendint als cims de  Pico de la Pez (3024m) i Pico del Puerto de la Pez (3019m).

Sortíem de Torelló 15 excursionistes el dissabte a quarts de 9 del matí, i després de fer algunes parades per menjar i posar gasolina, vam arribar al voltant de les 13h al refugi lliure de Tabernés, on passaríem la nit. Ja que teníem tota la tarda per endavant, vam aprofitar per fer una mica d’slackline i per anar passejant una mica fins a un càmping situat més avall, on vam fer la birra tots plegats!!!

Moment post-cervesa, tornant al refugi.

Per tal d’acabar bé el dissabte, quan ja per sort estàvem al refugi, es va posar a ploure i caure pedra (deu n’hi do la quantitat que va caure). Sort de no dormir amb tenda, ja que era la idea inicial!

Desprès de passar la nit (diem passar la nit ja que no era gaire còmode) ens aixecàvem a les 4:15 de la matinada per tal de sortir caminant a les 5. Durant el dia ens va fer molt bo, només una mica de vent a l’última part i al cim, però just per no passar molta calor.

Eren a prop de les 12 del migdia quan finalment vam fer el primer cim, que per alguns era el primer 3000! Després d’una gran sessió fotogràfica i de gaudir d’unes bones vistes (Bachimala, Mont Perdut, etc) vam anar baixant fins al coll de Puerto de la Pez per tal de menjar una mica.
Pico de la Pez (173)

Davallant cap al Puerto de la Pez

Resseguint el riu Cinqueta, que ens durà de nou a Tabernés

Resseguint el riu Cinqueta de la Pez, que ens durà de nou a Tabernés

Ja per anar acabant, eren les 15 de la tarda quan ja érem un altre cop al refugi de Tabernés, on ens vam poder banyar a la gorga que hi ha just a sota. Seguidament, vam agafar el cotxe per baixar fins a Sant Juan de Plan. Per acabar de la millor manera possible aquesta sortida, només ens quedava anar a un restaurant a fer un bon dinar, tot aprofitant per comentar la jugada.

A les 22h ja tornàvem a estar a Torelló. En resum una sortida molt maca, alhora els de la Junta molt contents per la gran participació que hi va haver de cara els socis i a part el bon rollo que hi va haver entre tots!!